Sales Analytics voor Mercuri International
Pragmatische analyse en innovatie van opleidingsportfolio |
ProfitWise heeft voor Mercuri International het opleidingsportfolio van Mercuri Global onder de loep genomen. Core competencies en core concepts zijn geïndentificeerd. Op basis van haar bevindingen heeft ProfitWise Mercuri geholpen om de slag te maken van standaard opleidingen naar een innovatieve aanpak waarin prestatieverbeteringstrajecten aan specifieke doelgroepen kunnen worden aangeboden. Ook heeft ProfitWise voor Mercuri Nederland haar Sales Strength Analysis Instrumentarium gevalideerd, en masterclasses ‘Meer rendement uit opleiden’ voor Mercuri en haar klanten opgezet en uitgevoerd.
Henk van de Kuijt (Global Director International Business/Global Partner) over de samenwerking: ‘Diederick Stoel en Eveline Wentzel van ProfitWise ken ik al meer dan 10 jaar als zeer ervaren en vernieuwende professionals op het gebied van het ontwikkelen van state-of-the art loopbaan- en opleidingsinstrumenten. Ze zijn bijzonder goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op opleidingsgebied. ProfitWise’s aanpak is innovatief en pragmatisch en wordt onderbouwd met een stevige portie analytics.’